9 Ocak 2013 Çarşamba

Üvercinka


 Bugün Cemal Süreya öldü. 23 yıl önce. Yine bugün Büyük risk yarışmasının finalinde sordular, Üvercinka şiirinin şairi diye, yarışmacılar bilemedi. Yaşları genç değildi ama bilemediler.

   Ben bir bölümünü yazayım. Tamamını yazarsak telif hakkı olan Yapı Kredi yayıncılığa ayıp olabilir, darılırlar felan.

 


Birlikte mısralar düşünüyoruz ama iyi ama kötü
Boynun diyorum boynunu benim kadar kimse  değerlendiremez
Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek
İki adım daha atmıyoruz bizi tutuyorlar
Böylece bizi bir kere daha tutup kurşuna diziyorlar
Zaten bizi her gün sabahtan akşama kadar kurşuna diziyorlar
Bütün kara parçalarında
 Afrika dahil












1 yorum:

arakolpa dedi ki...

Sen şiirin tamamını yaz dostum. Biz okuruz, kimseye de ispiyonlamayız. Hem senin hem de Süreya'nın kulaklarını çınlatırız.