30 Aralık 2012 Pazar

Teşekkür Zamanı

Başlığımızın " Çingeneler Zamanı" ile bir ilgisi yoktur, olsaydı da iyi olurdu yani. Yıl biterken geriye dönüp baktığımda, kimlere teşekkür etmeliyim diye düşündüm. Bir yerden başlamak lâzım.
   Gençliğimizde bir kaç defa burnum kırıldı, içine metrelerce sargı bezi soktular, bir kaç gün sonra çıkartırlarken ömrümden ömür gitti. Zaten en son kırılmasında ben kendim düzeltmiştim ve öyle bırakmıştım.İşin ehli olmayınca burun yamuk kaynadı ve nefes almak zordu. Boğaza hakim olamayıp biraz da kilo alınca artık nefes alamaz hale geldim. Doktorlar ameliyat ol diye ısrar ediyorlar ancak sargı bezlerini düşündükçe vazgeçiyordum.İş yerindeki güzel arkadaşlarımdan önce 'Tıngır' sonra da 'Mıngır' burun ameliyatı oldu. Doktor ve ameliyat sonrası yaşanan kolaylıklar hakkında geri bildirimleri olumlu olunca, ben de gaza geldim.

     Memorial hastanesinde KBB uzmanı olarak görev yapan sayın Burak Erdamar ile görüştüm. Güler yüzlü, sempatik bir doktor. Ameliyat için ikna oldum ve 3 hafta kadar önce ameliyatımı oldum. Bırakın sargı bezini, neredeyse tampon bile yoktu. Ağrı kesici bile kullanmadım. Ne bir morluk ne bir şişlik, hiç bir şey yok. Bir şişenin içinde burun kemiklerim ve hafiflemiş bir burun ile evime ve  normal hayatıma ertesi gün geri döndüm.
  Yıllar sonra doya doya ciğerlere hava çekmenin keyfi bir başkaymış. Bu vesile ile beni doktora yollamak için ısrar eden Mıngır'a, burun ameliyatımı sorunsuz biçimde sonlandıran Burak beye ve Memorial Şişli ekibine çok teşekkür ederim. Kendisine ulaşmak isteyenler için aşağıdaki telefonlar yeterli olacaktır.

Doç.Dr Burak ERDAMAR
Memorial Şişli Hastanesi
444 7 888 
0212 314 66 66
Dahili: 4222




1 yorum:

arakolpa dedi ki...

Geçmiş olduğuna sevindim. Acil şifalar...