26 Şubat 2012 Pazar

Zaman su gibi

İki ay olmuş yazmayalı. İşler bu yıl için yoğun başladı. Normal mesaiye zaman yetmiyor. En sıkıldığım şeylerden biridir iş sarkmaları. Zamanında yetişmeyen işler, hurmaların tırmalaması durumu yaratıyor. Mesai sonrasında durum daha da karışık. VW T4 almıştım, onu karavana çevirmeye karar verdim ve çok kolay gibi gözüken şeyler, insanı nasıl zorlarmış anladım. Neyse az kaldı ve baharda tadını çıkaracağım zannediyorum.
Bu arada Göksel yeni albümünü çıkardı.Bkz: Göksel
Bu kız şarap gibi, yaptığı müzik giderek güzelleşiyor. Bu albümdeki şarkıların hepsi güzel ama Rüzgar, Gidemiyorum ve Yarım kalan şarkı'nın ayrı bir güzelliği var.Yarım kalan şarkı, Mabel Matiz'in ve bu çocuk bu şarkıyı önce Göksel'in söylemesine izin verdiği için pişman olacak gibi.

Aralık ayında elime insanlık tarihi ile ilgili bir kitap geçti.O kitapta yazılanları ayrıntılı araştırırken başka bir sürü şey okudum ve insanların acımasızlığını en yalın halde gördüm.Kitap yüzünden ruh halim değişti bir ara yazarım.
Bu kadar yoğunluğun sonucu blog ilgisiz kaldı haliyle. Yavaş yavaş düzelteceğim bu durumu. Şimdilik bu kadar.

3 yorum:

arakolpa dedi ki...

Ooo karavan yapıyoruz ha. İyi ama Ankara'da karavana ihtiyacınız yok. Buzul devrinden çıkınca bekliyoruz..

Bestami Bey dedi ki...

Ankara'ya yol uzun, yolda yata yata geleceğiz:=))

coffeé dedi ki...

gelin tabi :):):):)