2 Haziran 2011 Perşembe

Başladı, bitti, başladı, bitti, başlayacak.

Tatile giderken 9 gün uzun bir süre diyorum, öyle hızlı geçiyor ki anlamıyorum. Tatil haftasını bitirdim. Bu sefer hafta sonu gelse de araya Cuma'yı da katarak 3 gün tatil yapsam moduna girdim. O da bitti şimdi, yarın bir bahane uydurup kaçmanın vaktidir. 20 günlük yıllık izini yirmiye bölsem ve Cuma günleri bu izinleri alsam diye de düşünmüyor değilim.
Gittiğim yerde tv yok, bilgisayar yok, dolayısıyla internet yok, hayat yokluk içinde geçiyor ve ben bu yokluğa bayılıyorum. Bu aralar sessiz ve sakin olan denizde sırtüstü yatıp saatlerce gökyüzüne bakmaya, kulakların da su içinde olmasından dolayı hiçbir ses duymamaya daha da bayılıyorum. Tek derdim teknelerin beni şamandıra zannetmesi:=)))
Bu hafta sonu, medeniyetten uzak bir hafta sonu olsun hepinize.

3 yorum:

mine dedi ki...

mümkün olabilse hep öyle, sevdiklerimizle medeniyetten uzak yaşayabilsek mutluluk ve sağlıkla...

coffeé dedi ki...

olemeyor ama olsun yafu :)

Adsız dedi ki...

gri ve soğuk binalardan uzak bir hayat, mümkün aslında niye olmasın ki :)