4 Nisan 2011 Pazartesi

Herşey aydınlandı.

Ampulle ve ilgili olanlarla espri yapmayacağım, sıkmayın canınızı. Şu aralar en son düşüneceğim şey onlar.Benim bahsedeceğim güzel bir film. Filmin konusu ve oyunculuklar üzerine değil beğenimin ağırlığı. Görüntü yönetmenini ve müzik direktörünü daha çok beğeniyorum. Yarın akşam hayatınızdan 2 saati bu filme ayırın.


Filmin görüntüleri ve müzikleri umarım size de güzel gelir. Benim favorim ayçiçek tarlası ortasındaki ev gözükürken çekilen plan ve eşlik eden müzik.Yarın akşam 19:45 de TV8'de.İzlemek isteyenlere iyi seyirler dilerim.
Filmin müziklerini çok beğendim olsa da dinlesek diyenler için buyrun:

Film Müzikleri


Foto kaynağı:wallpapermovie.net

1 yorum:

coffeé dedi ki...

ben ayırdığımda çok mutlu olmuştum hatırlarsan:) (http://filmkareleri7.blogspot.com/2009/07/everything-is-illuminated.html) yine ayırasım geldi.