2 Şubat 2011 Çarşamba

Hayırlı işler

Kocaeli belediyesi her yere ilanlar, pankartlar astırmış, üzerinde sadece "Hayırlı İşler" yazıyordu. Anlam veremedim. Bir reklamcılık oyunu zannettim.Bir hafta sonra ilanlar değişti.Her yerde "777 bin liralık hayırlı işler" yazıyordu. Bunu da anlamlandıramadım. Bir hafta sonra yine her yerde "Kocaeli belediyesi 777 bin liralık hayırlı işler yaptı" yazıyordu.
Benim anlamadığım mevzu, belediye, müşterisi olan bir şirket değil, halkın seçtiği kişilerden oluşan bir hizmet müessesesi. Niye reklama ihtiyacı olsun ki. Zaten senin yaptığın hayırlı işleri bizim görmemiz gerekir.Anana, babana,karına,çoluğuna çocuğuna, yedi sülalene hayırlı işler yaptığını ve bizim paralarımızla yaptığını bize niye afişle duyuruyorsun ki? Üstelik bunu yaparken reklam hizmetini yapan akrabalarını da ihya ediyorsun. Sokakları bir senedir asfaltlamıyorsun, çöpleri gerektiği gibi toplamıyorsun, peki bu 777 bin lirayı nereye hayırladın? Bu kadar parayı nereye götürebileceğinizi zannediyorsunuz. Vasiyet edin ölüm ilanınızı da her yerde afişlerle yayınlasınlar. Cenazeye ve düğüne gitmeyi sevmem ama sizinkine seve seve gelirim. Elinize veya bir yerinize para sıkıştırayım lâzım olur.

4 yorum:

mine dedi ki...

aaay ay ne olacak bu işlerin sonu insan düşündükçe içi sıkılıyor fena halde...

Bestami Bey dedi ki...

@mine
Bekliyorum bu domino etkisi bize ne zaman gelecek diye:=)

Adsız dedi ki...

hacıı diyorum ben ona, 777 binlirayı hacılamışlar...

Bestami Bey dedi ki...

Evet.Hacılar götürüyor parayı.