1 Ocak 2011 Cumartesi

Yıla nasıl başlarsan öyle gider.

Safsatalara inanmam ama inanan arkadaşları da üzmek istemem. Onlar öyle zannetsinler. Yoksa, ben bu yıla grip olmuş, yatak döşek yüksek ateş pozisyonunda girdim. Bütün bir yılı böyle geçiremem herhalde değil mi? Eğer doğruysa, yediği yemeklerden veya karıştırdığı içkilerden mideyi bozmuş, cırcır olmuş birinin yeni yıla tuvalette girmiş olması da içler acısı bir durum olacaktır. Kırmız don giyip noel babayı bekleyenleri saymıyorum bile.

  Ferhan Şensoy'un oynadığı ve 90'lı yıllarda kaset olarak yayınladığı "Ferhangi Şeyler" oyununu dijital ortama aktardım. Her dinleyişimde tekrar tekrar gülerim. Sizlerin de yeni yıla gülerek girmenizi ve bütün bir yıl gülmenizi dilerim.Oyunu dinledikten sonra İstanbul ve yakınında oturanların Ses1885 sahnesini boş bırakmamalarını dilerim.

Ortaoyuncular sitesi

Oyunun linki aha burada: Ferhangi Şeyler

3 yorum:

Lou dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Zaten bu yeni yıl curcunası 1 hafta sonra bitecek rahat edeceğiz.

Ferhan Şensoy'a bayılırız biz de. Kitaplarına ayrı, oyunlarına ayrı. Hayat duruşuna apayrı :)

Adsız dedi ki...

her yıl gibi bu yıl da diğerlerinden farksız olcak. yaşıyoruz işte,
en son işsizler cennete gideri izlemiştim, daha da çok izlemek isterim, çocuklarım torunlarım da izlesin isterim şensoyu, onu ayrı severim.

coffeé dedi ki...

istanbuldan uzaklaşanlar da en ısa zamanda doldurmak istiyor, ela mektubu görülmüştür :):):)