13 Ocak 2013 Pazar

Geleceği bilen tek gazete

    Uzun zamandan beri takip ediyorum. Eskiyi çok çabuk unutan bir milletiz, böyle siteler hafızamızı canlandırıyor. Daha önce Türk Nostalji'yi tanıtmıştım. Şimdi de Geçmiş gazete'yi tanıtayım. Bu site çok hoşuma gitti.Doğduğunuz gün neler olmuş ona bakabilirsiniz. Ben Ecevit ile aynı gün doğduğum için,   genellikle onun doğum günü pastası hikayelerini görüyorum.
   Mesela bir haber ilgimi çekti. "Heba olursun" demiş.  Adam bütün milleti heba etti haberi yok.
 Bu ve bunun gibi bir sürü haber. Tam bir "Niyet neydi akibet ne oldu" durumu. Hatta MFÖ'nün böyle bir şarkısı vardı, bilmeyenler için o da gelsin.MFÖ

     İlanlar bölümü daha da güzel.Hele bir ilan var ki görünce hüzünlendim. Barış Manço Reklamı
   Bu plaktan bende 2 tane vardı. Ateş kendine kurban aldı.Yandı bitti kül oldu. Yangından sonra "can dışında her şey geri gelir " demiştim. Bazı şeyler gelmiyor. Olsun hatırası yeter.

    Güzel okumalar dilerim.

4 yorum:

coffeé dedi ki...

"bu iki plağı vardı, ercan'a verdim" diye devam edeceksin diye ödüm koptu valla :)

Bestami Bey dedi ki...

Sakladık da ne oldu. Birini Ercan'a verseydim, sonra söke söke alırdım:=))

arakolpa dedi ki...

Ayakkabı Sümerbank'tan Alınır.
İsmail Dümbüllü dün kalpten öldü.

Hay yaşayasın Bestami Bey.

arakolpa dedi ki...

Gecedeste yorumlarınızı bekliyoruz Bestami Bey. Ben ortalarına gelmek üzereyim:)